Чоловіки і жінки...
| |
andrew | Дата: Чт, 15.11.07, 12:00 | Повідомлення # 1 |
|
Толкове
Група: Модератори
|
Статус: Offline
Нагороди:
| В просто флуді набрала обороти окрема тема, яку я сюди і переношу. Чоловіки і жінки! Невже Вам немає чого сказати?
|
|
| |
Mozia | Дата: Чт, 15.11.07, 12:00 | Повідомлення # 2 |
|
Новеньке
Група: Користувачі
|
Нагороди:
| Напиклад я інженер-технолог по ремонту залізничного транспорту (себто тепловозів, електровозів). Як казав Andrew - "підтримуй інженера-механіка". По освіті я якраз він і є! А найбільше у світі я люблю ходити в кіно зі своєю дружиною та бавитись зі своїм 7-ми місячним синочком.
Между намерением и исполнением желаемого всегда лежит преграда! Между намерением и исполнением желаемого всегда помехой стоит хрупкая человеческая жизнь!
|
|
| |
kitpes | Дата: Чт, 15.11.07, 12:00 | Повідомлення # 3 |
|
Новеньке
Група: Користувачі
|
Нагороди:
| всьо, і нема на то ради....Quote (Mozia) Напиклад я інженер-технолог по ремонту залізничного транспорту (себто тепловозів, електровозів). Як казав Andrew - "підтримуй інженера-механіка". По освіті я якраз він і є! А найбільше у світі я люблю ходити в кіно зі своєю дружиною та бавитись зі своїм 7-ми місячним синочком. Мозя\можна тебе так називати\, а ти знаєш шо ти щасливчик?....от я знаю...Тільки не забувай про то...а то от погана погода,"клята робота" і можна забути що ти є щасливчик))
життя надто коротке, щоб витрачати його на роботу/життя з тими, хто тобі не подобається
|
|
| |
Rain | Дата: Чт, 15.11.07, 12:01 | Повідомлення # 4 |
|
Невгамовне
Група: Досвідчені користувачі
|
Нагороди:
| одна дівчина сказала: "чоловіки, як чоловічий громадський туалет: або занято або гамно" - вибачте за нецензурщину... джентельмени - ваша думка щодо фрази або щодо дівчини
|
|
| |
wip2 | Дата: Чт, 15.11.07, 12:01 | Повідомлення # 5 |
Нагороди: