Сьогодні з нами...
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 2
  • 1
  • 2
  • »
Конференція » БАЛАЧКА » Просто флуд » Игры будущего (Игры в которые будут играть наши внуки :))
Игры будущего
GuinnesДата: Чт, 22.05.08, 15:05 | Повідомлення # 1
Невгамовне
Група: Друзі

Повідомлень: 169
Статус: Offline
Нагороди:
За 100 повідомлень
Сижу я за своим PC и под равномерное жужжание кулерка бездумно клацаю мышкой и с помощью W,A,S,D как Бог управляю чуваком в экране ЖК. Он бегает, прыгает стреляет ну вообщем творит то что я хочу и то что разрешили ему разроботчики...чесно - скучно dry И тут в голову закралась мысль, а во что будут играть наши внуки? Их врятли заинтересует убогий Crysis и ничтожные просторы EVE, они с восторгом будут смотреть на мышь и кейборд с воскликами "Гыыы - это чё по ним жать надо???? Ану дай я попробую!!" и строгий учитель истории запретит им т.к их очень мало осталось и это историческая ценность biggrin ... Итак, суть темы: Игры будущего, как Вы их себе представляете! Вооброжение и креатив welcome! smile



笑う門には福来る
 
SkydollДата: Чт, 22.05.08, 15:19 | Повідомлення # 2
Невгамовне
Група: Користувачі

Повідомлень: 153
Статус: Offline
Нагороди:
За 100 повідомлень
Ты читал произведения Степана Вартанова???В некоторых из ни(например "Смерть Взаймы") он подаёт прекрасный ответ на твой вопрос!
Сюжет таков--Жила-Была игра "Кристалл"(онлайн), в которую люди приходили через обычные шлемы-манипуляторы!И делали люди-чот душа пожелает-пили. курили. насиловали миленких остроухих эльфиек и били задиристых гномов...(позже машина сломалась и все кто играл в игру навеки остались жить в этом мире-но сие уже другие валенки)!
Так вот. согласен я с мнением автора-БУДЕТ НАСТОЯЩИЙ НЕЗАВИСИМЫЙ ИНТЕЛЛЕКТ и мы-бессмертные среди них!
Ведь через 50 лет, я уверен, более 80 процентов юзеров будут иметь доступ к...интернету!
cool


 
GuinnesДата: Чт, 22.05.08, 15:31 | Повідомлення # 3
Невгамовне
Група: Друзі

Повідомлень: 169
Статус: Offline
Нагороди:
За 100 повідомлень
К сожелению произведение Вартанова не читал. Но мысль интересна...и страшноватая smile Согласен что наши извращённые умы не могут контролировать себя сами да ещё и волю в виртуале нам дай...хм...возможно к тому времени выйдет FireWall Brain Edition biggrin который будет запрещать людям даже думать о похабных вещах в виртуале... будет осуществлён контроль возраста игрока и соответсвенно доступ к определённым её аспектам...ну и будут конечно игры именно для извращенцев куда без них dry ...и если машина сломается то так им и надо..останется только отформатировать пространство smile



笑う門には福来る
 
SkydollДата: Пт, 23.05.08, 20:21 | Повідомлення # 4
Невгамовне
Група: Користувачі

Повідомлень: 153
Статус: Offline
Нагороди:
За 100 повідомлень
...кстати, возврашаясь к произведению названного мною автора. он достаточно неплохо продумал эту мысль!Люди были БЕССМЕРТНЫ и поэтому их не любили-их казнили, сжигали, сажали на кол, расчленяли на мелкие куски-а человек жил себе да жил, и, умирая, появлялся на гл.площади в столице-а-ля Бог!
...Что касается смысла игры-думаю он пропадёт!Это будет некое подобие ВОВа, но тупым вонючим ОРКОМ будете вы(игрок всмысле)! biggrin


 
LewДата: Чт, 10.07.08, 12:42 | Повідомлення # 5
Впевнене
Група: Досвідчені користувачі

Повідомлень: 269
Статус: Offline
Нагороди:
За 100 повідомлень За 250 повідомлень
А хто чув про три стадії розвитку компютерних вірусів?

1. Віруси знищуюсь софт ( стадія пройдена)
2. Віруси знищуюсь хард ( стадія проходиться)
3. Віруси знищують - ВАС! ( стадія ще не почата)

Так ви кажете що наші внуки будуть дивитися на клавіатуру, як на артефакт? Можливо, вони будуть підключатися до машини всім тілом.... Як в Матриці... і враз - вірусняк - 220 вольт по тих дротах підключення! Краще вже клава...



 
andrewДата: Чт, 10.07.08, 13:38 | Повідомлення # 6
Толкове
Група: Модератори

Повідомлень: 578
Статус: Offline
Нагороди:
За створення сайту За 100 повідомлень За 250 повідомлень За 500 повідомлень
С. Лук'яненко - "Віртуальний цикл"...
а головне що я навіть в це вірю, бо колись на віруси які знищують залізо дивились зі сміхом. до речі віртуальна реальність наступає, рукавички, окуляри тощо


 
LewДата: Чт, 10.07.08, 16:17 | Повідомлення # 7
Впевнене
Група: Досвідчені користувачі

Повідомлень: 269
Статус: Offline
Нагороди:
За 100 повідомлень За 250 повідомлень
Quote (andrew)
до речі віртуальна реальність наступає, рукавички, окуляри тощо

То було ще на першому E3... але воно нікуда не ділось... живий приклад - Nintendo Wii. там досить близько... але цікаво, правда??

Додано (10.07.2008, 16:17)
---------------------------------------------

Quote (Lew)
рукавички, окуляри тощо

Бачив по каналу Discovery Science симулятор пілота літака... ото жесть - кабіна закріплена на великій нозі робота, замість скла - монітори. все точно як в реальності.





Повідомлення відредагував Lew - Чт, 10.07.08, 16:23
 
BrandДата: Чт, 10.07.08, 16:50 | Повідомлення # 8
Толкове
Група: Адміністратори

Повідомлень: 543
Статус: Offline
Нагороди:
За 100 повідомлень За 250 повідомлень За 500 повідомлень
в Києві є такий собі атракціон ( сам е був розказували )
Забавка дуже нагадує кс. Є певний павільйон, в ньому будують якісь стіни якщики і тп. ( створюють ігрову карту )
Далі люди одягаються в костюми з купою кабелів, шоломами і зброєю.
Далі це все підключається до сервера. І ти реально бавкаєшся в контерстрайк ( так сказати ). Тобто ти бігає, пригаєш, присідаєш і тп. сам. А там за попаданнями, кількістю здоровя, патронами і тп. слідкує компютер. Якщо тебе вбили то ти зникаєш з моніторів інших і переходиш так сказати в дед. мод smile
так що віртуальна реальність реальніша ніж ми думаємо


Йа Айтішко
 
LewДата: Чт, 10.07.08, 20:35 | Повідомлення # 9
Впевнене
Група: Досвідчені користувачі

Повідомлень: 269
Статус: Offline
Нагороди:
За 100 повідомлень За 250 повідомлень
Quote (Brand)
так що віртуальна реальність реальніша ніж ми думаємо

Мені вже нетерпиться в таке побігати... ))) я чув про щось таке в Венгрії... а хтонебуть чув про ROBOCUP 2007? Це перший фестиваль, на якому роботи-фудболісти не керивались людбми, а грали самі... включив - і воно бігає за мячем, визначає ворота і забиває. Є воротарі - коли сенсори засікають мяч біля робота. він падає в ту сторону, де котиться мяч...



 
SkydollДата: Вт, 19.08.08, 20:08 | Повідомлення # 10
Невгамовне
Група: Користувачі

Повідомлень: 153
Статус: Offline
Нагороди:
За 100 повідомлень
Недавно побывал в тц "Вам" возле Южного рынка и видел интересную вещь.На прозрачный пол была пущена картинка с всеразличными обектами, которые двигались "якобы" относительно человеческого движения.Дети так увлеклись этой простой системой, что вовсе позабыли о простоте этой выдумки.

Вот вам и вирус, господа


 
GuinnesДата: Пт, 29.08.08, 21:21 | Повідомлення # 11
Невгамовне
Група: Друзі

Повідомлень: 169
Статус: Offline
Нагороди:
За 100 повідомлень
А как насчёт "Мульти Точ" технологий? Вспомните как в фантастических фильмах чуваки в космических кораблях руками притягивали и отталкивали таблички и панели которые в виртуальном пространстве парили перед ним... сейчас это реальность!!!!



笑う門には福来る
 
lomza_tДата: Пт, 29.08.08, 22:18 | Повідомлення # 12
Толкове
Група: Модератори

Повідомлень: 720
Статус: Offline
Нагороди:
За 100 повідомлень За 250 повідомлень За 500 повідомлень
Quote (Guinnes)
А как насчёт "Мульти Точ" технологий?

Мда...кльова штуковина...я коли вперше побачила відео, то подумала, що це казка...ще зовсім недавно про Мульті Тач можна було тільки мріяти... smile



 
MysterioДата: Нд, 14.09.08, 11:04 | Повідомлення # 13
Впевнене
Група: Модератори

Повідомлень: 461
Статус: Offline
Нагороди:
За 100 повідомлень За 250 повідомлень
А тепер вертаючись до слів скайдола прикиньте якщо дійсно дуже скоро слова реально і віртуально змішаються. Вже зараз дуже багато людей вважають доцільнішим і цікавішим проведення часу і спілкування в неті ніж в реальному житті. Це в основному люди які в реальному житті здебільшого не можуть себе знайти. А інтернет дає можливість народжуватися стільки разів скільки потрібно. Одна людина може в інтернеті бути 10-ма особами причому абсолютно не схожими одна на одну і на власника в тому числі. Якщо в одного чара в неті щось не так його стирають і створюють знову, спілкуються з тими самими людьми але вже по іншому. І так з часом та людина яка в реалі не може себе знайти, через інтернет "стає" дуже розумною і т.д., тобто отримує визнання як неабияк комунікабельна, чуйна і розуміюча, в той самий час залишаючись в реалі тим же ким вона була до того. Але ж жити в інеті неможливо (у всякому випадку поки що smile ), тому уявіть що буде з реальним світом, якщо всі невдахи і невпевнені люди від "жорстокості" цього світу тікатимуть в мережу де їх чекають з розпростертими обіймами їхні друзі (яких правда вони ніколи не бачили) і які запросто можуть виявитися зовсім не такими як вони себе показують в мережі. Сам один раз стикнувся з випадком коли спілкувався з двома людьми (як я тоді думав) які були повною противоположністю один одного. Один завжди питав моєї поради в питаннях як стати комунікабельнішим, а інша вічно мене вчила що я роблю всьо не так, слухаю не те, вдіваюсь не так і т.д. Зато потім виявилось що це одна дівчина 15 років з Тули яка взагалі не мала друзів і проводила свій вільний час за отакими от розвагами. А тепер уявіть коли ви захочете підключити свій мозок до мережі? Ми ж знаємо тільки про малу частку небезпек які можуть очікувати нас там... wacko

 
LewДата: Нд, 14.09.08, 11:33 | Повідомлення # 14
Впевнене
Група: Досвідчені користувачі

Повідомлень: 269
Статус: Offline
Нагороди:
За 100 повідомлень За 250 повідомлень
Взяти хоча б Контакт.... Дійсно правда.

Я прочитав Азімова(дуже популярний фантаст, автор Трьох Законів Робототехніки) і там дуже цікаво описується життя людей майбутнього...

На місті великих міст сьогодення(Нью-Йорк, Токіо і решта...) нічого немає крім величезного космопорта і кількох аеропортів. Все місто під землею. Азімов називає їх "сталевими печерами". 20 міліонів(для 1945 року(рік написання книжки)то було дуже багато) людей під землею в великій коробці, де все збалансовано до такої степені, що люди просто не потіють. (збалансована система теплорелуляції) Машини - ліквідовано, їх залишили тільки для екстрених служб(поліція, пожежні). Люди переміщаються на швидкісних доріжках. Всього на Землі тісняться 8 міліардів людей - всі в Великих Містах. В тих містах все настільки збалансовано, що якщо одна людина візьме на порцію більше їди, то хтось буде голодним, що підірве всю структуру міста. Але є ще одна група людей - космоніти. Це люди, які колись давно оселились на інших планетах. Але тепер на ті планети звичайних "Земних" людей не пускають.... "Земні" люди сидять в печерах і взагалі не бачать сонця, неба.... А космоніти - це шість міліардів(на землі вісім) людей, але на 50(!) планетах. У кожного з них є величезні маєтки і живуть вони по 300 років за рахунок відсутності інфекційних хвороб. Також вони роблять роботів, яких ДУЖЕ важко відрізнити від людини. Навіть най кращий робототехнік планети Земля не відрізнив Робота Деніела Оліво від людини. Просто люди і космоніти постійно сваряться.... А ще є роботи. Земля ненавидить роботів, бо вони відбирають робочі місця. Космоніти їх обожнюють - там роботи на одному рівні з людьми.

таке цілком можливо. вже було винайдено робота, який керується живими нейронами від людського мозку. майбутнє не за горами...



 
MysterioДата: Нд, 14.09.08, 11:52 | Повідомлення # 15
Впевнене
Група: Модератори

Повідомлень: 461
Статус: Offline
Нагороди:
За 100 повідомлень За 250 повідомлень
небезпека підключення мозку до мережі в тому що від неї можна банально не відімкнутися (баги і глюки ще ніхто не відміняв biggrin ). Плюс я взагалі проти таких технологій (тому що такими темпами і до кіберсексу дойдем) biggrin

 
Конференція » БАЛАЧКА » Просто флуд » Игры будущего (Игры в которые будут играть наши внуки :))
  • Сторінка 1 з 2
  • 1
  • 2
  • »
Пошук:




Непрочитані ОП:
Ви в групі: Гості
Ваша IP: 18.222.115.120
Ви користуєтесь
З нами уже протягом днів

Ваші пожертви


Номери наших гаманців WebMoney:
U423369090055
R290962205825
Z323888339574
E235003321478




SMS.копілка
SMS.копілка
База даних | Історія версій | Про нас
Copyright © 2007-2024 Web-info project | © 2004-2024 Andrew. AndrewSoft