mariboborisgd | Дата: Пн, 27.01.25, 20:14 | Повідомлення # 1 |
|
Перспективне
Група: Користувачі
|
Повідомлень: 33
Статус: Offline
Нагороди:
| Ми нещодавно вирішили впровадити CRM систему для автоматизації процесів у відділі продажів. Проте зіткнулися з тим, що наші менеджери не дуже розуміють, як з нею працювати, і не можуть повністю використовувати її функції. Як бути?
|
|
| |
sfadeev789 | Дата: Пн, 27.01.25, 20:25 | Повідомлення # 2 |
|
Перспективне
Група: Користувачі
|
Повідомлень: 34
Статус: Offline
Нагороди:
| Знаю, що це досить поширена проблема, коли команда не може відразу повністю освоїти нову систему. У нас на підприємстві було щось подібне, коли ми почали працювати з kommoCRM https://kommo.com.ua/ . Але на щастя, компанія, яка впроваджувала систему, також пропонувала навчальні програми для менеджерів. Завдяки цим програмам наша команда швидко навчилася користуватися всіма інструментами.
|
|
| |
zenamirnenko | Дата: Ср, 30.04.25, 17:25 | Повідомлення # 3 |
|
Новеньке
Група: Користувачі
|
Статус: Offline
Нагороди:
| Починав я з Excel для обліку товару, бо це звичний інструмент, а програма обліку товару excel здавались дорогими. Але з часом зрозумів, що Excel не завжди підходить для великого обсягу даних. Я почав шукати додаткові ресурси та інструкції, і знайшов сайт, де пояснили, як за допомогою макросів і формул зробити облік товару зручнішим.
|
|
| |
exuhecefek80 | Дата: Чт, 12.06.25, 10:25 | Повідомлення # 4 |
|
Новеньке
Група: Користувачі
|
Повідомлень: 2
Статус: Offline
Нагороди:
| круто
|
|
| |