Розробка 22 травня 2007 року видавець попередніх ігор серії (Gothic 3, Gothic 2, Gothic 2: Die Nacht des Raben), компанія Jowood Productions, випустила прес-реліз з повідомленням, що співпраця з німецьким розробником Piranha Bytes, яким були розроблені всі попередні ігри серії, завершена і Jowood, володіючи правами на використання серії і торгової марки «Gothic», планує розробку наступної частини.
Наступного дня, 23 травня, видавець оголосив[5] про пошук нового розробника для Gothic 4.
23 серпня 2007 року знайдений розробник - компанія Spellbound - був офіційно представлений видавцем.
В ході розробки назва гри мінялася з «Gothic 4: Genesis» на «Gothic 4: Arcania», на Games Convention 2008 був названий остаточний варіант: «Arcania: A Gothic Tale».
Гра розробляється на двіжку Trinigy Vision Engine компанії Trinigy. [9]
Факти і відомості
Події гри відбуватимуться через 10 років після закінчення історії Готики 3. Дія розвернеться на так званих південних островах. Кожен острів володітиме своїм кліматом, а також флорою і фауною. Частина території буде прихована за магічним куполом (бар'єром). Залишаться друзі, знайомі по попередніх частинах. До можливостей додасться верхова їзда на звірах, з'являться заклинання, що дозволяють змінювати час доби.
========================================
Arcania: A Gothic Tale
Розробник: Spellbound
Видавець : Jowood Productions, Dreamcatcher Interactive
Дата випуску : Очікується в 2009
Двіжок: Trinigy Vision Engine
Жанр: CRPG
Режим гри : Одиночна гра